"Niet met mij"

zondag 21 januari 2018

Zucht.

Ik hou niet zo van massa hysterie... nieuwe stof die uit zal komen, op dat of dat moment en er zijn 'maar' zo en zoveel rollen van. Nee, ik hou er niet van. Met dat in het achterhoofd was ik bij Playtime II collectie vastbesloten om géén stof te kopen de eerste week. Wat zeg ik? De eerste weken. Ik hoef je vast niet te vertellen dat ik met die houding geen stukje Maples Seeds te pakken kreeg, want werkelijk overal - en ik zocht uitgebreid én ver over de landsgrenzen heen - waren die uitverkocht. Ik kon me de haren wel uit het hoofd rukken.

Gelukkig hebben de zussen Sluijs geen zittend gat en werden we al vlug verwend met een nieuwe collectie. Eentje waarvan ik een instant hebberig gevoel kreeg. Eentje die ik niet aan me zou laten passeren. Tot zover het 'niet met mij' dus, principes zijn er om aan de kant te zetten. Er mijn slaap voor laten, dat is voor mij een brug te ver, maar in een dood moment na de lancering zette ik me aan het bestellen met mijn lijstje - een voorbereid vrouw is er twee waard, ik zette alle Khadetjes voor het scherm en liet ze kiezen. Zoals je ziet werden links en rechts 'dezelfde' dingen besteld en kopieerde ik ook schaamteloos. Water dat aangenaam warm is moet je niet nog eens op de stoof zetten, zeg ik dan.

Het pakketje dat mij door de postbode overhandigd werd, deed me slikken. Tuurlijk, ik had met iedere lap plannen maar mijn regeltje mensen, mijn extra regeltje zuchtte bij de aanblik van dat schoons. Ik grabbelde mezelf samen, printte patronen en toog aan de slag. Bij deze, Khadetjaanse eenheidsworst op zijn best #schaterlach


534-01
534-02
534-03
534-04
534-10
534-11
534-12
534-13
| Stof: Grill Chai Oker & jegging kaki (PiekeWieke) | Patroon: Semper Sweater van Sofilantjes Patterns |


M  A  A  T  |  Zoonlief was zeker van zijn stuk; hij wou een kaptrui. Juist, die dingen die nooit schoon vallen, die als je het niet wil op hun kop staan en ga zo maar door. Aangezien ik beduidend minder voor hem naai, koos ik een patroon met kap, kwestie van eventuele schuldgevoelens de kop in te drukken. Ik negeerde verder alle maattabellen - ok, dat klinkt mooier dan te zeggen dat ik het briefje met hun maten gewoon kwijt was - en maakte twee maten groter dan zijn vorige versie; een 146. Nog wat aan de ruime kant, maar ik doe maar even alsof ik dat niet zie. Ik was in form - kuch kuch - en besloot de trui maar onmiddellijk omkeerbaar te maken en een paar wijzigingen in de kap aan te brengen ;).

533-01
533-02
| Stof: Grill mistblauw van See You at Six (PiekeWieke) | Patroon: Issie top van Sewpony


M  A  A  T  |  Dochterlief dacht 'dit is het moment' en met het lookbook in haar handen koos ze voor frullen-tot-en-met. Je kunt moeilijk zeggen dat ze mogen kiezen en later je staart in trekken dus rimpelde ik er niet zo olijk op los. Ik moet eerlijk zijn dat ik hier vreselijk gefoeterd heb op de stof; hokjes betekenen dat je bij het knippen van je patroondelen rekening moet houden dat ze recht moeten staan maar mijn hokjes stonden niet haaks. Knettergek werd ik ervan; ofwel was de horizontale lijn recht, maar de verticale schuin of omgekeerd en zo'n dingen, wel, die zijn niet goed voor mijn neurotische zelf. Toen bij het stikken bleek dat ik het zijstuk binnenstebuiten vastgestikt had, wel ja, toen foeterde ik behoorlijk wat. Maar hé, het kind is er schoon én gelukkig mee, ik slik ;). De maattabel verwees me naar maat 7, maar aangezien dochterlief een stuk groter is, maakte ik een combinatie van maat 7 en 8j - en kortte het onderste stuk met maar liefst 4cm in, en eigenlijk had het naar mijn zin nog wat meer mogen zijn.

536-01
536-02
536-03
| Stof: Blurs Amberlight Roze van See You at Six (PiekeWieke) | Patroon: Millie jurk van Mix it Make it |


M  A  A  T  |  De Millie jurk hoef ik helemaal niet meer voor te stellen, wellicht passeerden er al zoveel voor je ogen dat je het er even helemaal mee gehad had. Ik maakte de kleine frullenfan in huis in ieder geval érg gelukkig met haar hoogstpersoonlijke exemplaar. Ik zuchtte wel even bij alle rimpelwerk - man, daar heb ik eigenlijk een ongelooflijke hekel aan! - maar de jurk zit goed ineen, de instructies zijn mooi vorm gegeven en duidelijk, een fijn project om te maken eigenlijk! Volgens de maattabel hangt dochterlief tussen de 7j en de 8j, ik maakte een 8j en die vind ik prima vallen :).

526-01
526-02
526-03
535-01
535-02
535-03


R  O  K  |  "Dit wil ik" heeft geen patroon; ik naaide twee stofbreedtes tegen elkaar, drie meter blinde zoom, anderhalve meter rolzoom - voor de voering, ik kan dat moeilijk laten -, viereneenhalve meter rimpelen en twee uur later was de rok klaar. Ik rimpelde beide stoffen aan een zwarte elastiek met koperen lijnen uit dezelfde collectie. Ik naaide twee zakken op de zijnaden en dochterlief bombardeerde dit tot haar favoriete outfit.
B  O  V  E  N  S  T  U  K  |  Van het bovenstuk zijn er ondertussen al verschillende versies in omloop; lekker warm op koude dagen en -blijkbaar- erg plezant om dragen. Ik tekende zelf wat uit op basis van een foto die ik zag en zette voor de gelegenheid mijn schaar in een ongelooflijk mooi breisel van Lotte Martens. De foto's doen de kleur weinig recht aan maar het is een zacht roze - en ongelooflijk aaibare stof.

527-01
528-01
527-02
527-03
527-04
| Stof: Milk van See You at Six (PiekeWieke) | Patroon: Rocco sweater en Emma trui |
De Milk stof werd dubbel gevraagd - ik ben zelf geen fan van allerlei twinning, de Khadetjes normaal gezien ook niet, dus ik checkte dat dubbel, of ze ook werkelijk allebei dezelfde trui wilden. Voor zoonlief gebruikte ik de Rocco sweater maar aangezien hij momenteel voldoende truien heeft, maakte ik maat 146. Niet van mijn gewoonte, maar hé, kleren die in de kast liggen, daar hou ik ook niet van. Dochterlief kreeg een Emma trui en euh... meer moet daar niet over gezegd worden. Oh, behalve "ik ben klaar voor de nieuwe collectie" #schaterlach





Stof in 2018: 0 in  -  14 uit  (7 gekocht&verwerkt - 0 verkocht - 0 gekregen)  - #1in7uit

54 opmerkingen:

  1. Vrouw! Wat ben ik jaloers op je collectie! Ik kocht ook enkel stof met concrete projecten in mijn hoofd, maar stikte gisteren nog maar het eerste daarvan ..... one down, 5 to go 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken dat, stof kopen met concrete projecten in mijn hoofd - dat is echt àltijd zo bij mij, maar ondertussen heb ik hier wel al een en ander liggen #schaterlach. Dus ik 'mocht' van mezelf stof kopen op voorwaarde dat ik ze netjes binnen de twee weken verwerkte. Het werden er drie, maar hé, de stof is verwerkt. Allé hup, ik wacht op jouw maaksels x

      Verwijderen
  2. amai dat dat een schone collectie is, gij doet inderdaad goed van capsule wardrobe
    ik weerstond tot nu toe braaf aan de hysterie, van collectie 2 kocht ik enkele weken later één lapje en collectie 3 negeerde ik voorlopig, iets met 'sweater neemt teveel plek ik in de kast en die puilt al uit ' maar dat ze schoon zijn zal je mij niet horen ontkennen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het spreekt voor mij dat ik nauwelijks rekkende stoffen in de voorraad heb liggen. Een aantal lappen ja, maar niets in vergelijking met de geweven voorraad. Maar toch, hier staat een tijd op, vind ik, ik moet dit geen vijf jaar laten liggen. Dus kopen en maken ;). Gelukkig groeien kinderen altijd vrolijk verder en is er altijd nood aan nieuwe dingen.

      Verwijderen
  3. Is er een stof die jullie niet kozen, eigenlijk? ;-)
    Maar jong, wat een schone collectie! Ik ben blij dat jouw ruffle-aversie aan de kant ging want ik ben keihard fan van beide frullenversies. Zeker omdat je de blurs -net als ik- ondersteboven gebruikte en ik dat eigenlijk veel schoner en evenwichtiger vind dan omgekeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel, ze waren niet zot van de jadekleurige strepen en zoonlief wou géén hanen. Ik kocht ook enkel wat ik nodig had, dus dat vond ik wel flink van mezelf #schaterlach.

      Haha, de blurs. Ja, ik weet het, omgekeerd. Ik keek goed naar alle voorbeelden, en zag ook de tekst aan de zelfkant in de andere richting gaan. Maar zo klopt het 'meer' voor mij, vandaar dat ik ze toch zo knipte. Bij iets dat valt, zit het zwaarste altijd onderaan, niet?

      Verwijderen
  4. Wow wat een mooie collectie! Deze serie Playtime liet ik aan me voorbij gaan. Ook al is mijn dochter gek op kippen Maar ik besloot: het is een haan, dus genoeg reden om dit niet te kopen. Ook al... vind ik die combi oker en zachtroze wondermooi... Maar ik was sterk, want ik heb nog maple seeds liggen waar één dezer dagen toch echt de schaar in gaat. En nu doe je me twijfelen of ik niet beter even goed los kan gaan.... En ik zit mijn hoofd te breken hoe dat nu zit met de mouwen van dat bovenstuk.... Want die vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alleen los gaan met wat je ook kunt verwerken, denk ik zo ;).

      Dat bovenstuk, euh, de mouwen zijn eigenlijk min of meer een rechthoek, waarvan de ene lange zijde van de rechthoek (ik stak er wel een kromming in, dat valt mooier) aan de achterkant vast gestikt wordt , en de andere lange zijde de mouwopening is. De twee korte zijden worden aan het voorpand vast gestikt. Geen werk, ik maak dat in een dik uur - en dat wil wat zeggen, want een sweater in een uur maken, dat lukt me niet.

      Verwijderen
    2. Ik vermoed dat jouw dochters een andere maat hebben dan mijn exemplaar, maar ik kan je wel aan de patroondelen voor een 128 helpen. Je geeft maar een gil. Op zich is het niet zo super moeilijk om van daaruit wat groter/kleiner te werken.

      Verwijderen
  5. Gij zijt echt niet te doen, gij. Zo veel. Zo schoon.Een welgemeende AMAAI!
    (de muts is trouwens ook geweldig. Zalig snoetje!)
    En heb jij ook zo'n Cameomachien? Knap die sweater met kap. En omkeerbaar! Whow.
    En hoedje af voor het in elkaar fronsen van de frullen... dat zou ik ook haten. Maar ja, als het kind mag kiezen, moet je het ook uitvoeren. Eigen schuld, dikke...
    Chique shootlocatie! Ook dat weer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergat ik nog : "keishowe" nieuwe layout! Knap!

      Verwijderen
    2. Ik had al lang een cameo (er staat geen nummer op, ik denk dus dat het zelfs de eerste is, ze zitten al aan nummer drie). Ik gebruik die zowel voor naaiwerk als voor papier, dus ik vond dat toen de centen wel waard - want let's face it, het is en blijft duur speelgoed hé.
      Frullen, vrouw, ge moogt er zeker van zijn, hier werd gerimpeld zunne #hatelijk.

      Merci met de layout, het was wel tijd voor wat vernieuwing. Ik moet nog wat verder prutsen, maar voor het ogenblik is het wat druk en heb ik er de tijd niet voor. Komt wel :). En ik zit toch alweer te grinniken met uw muurfixatie #schaterlach. Mooie plekken zijn er overal, je moet ze alleen zien - dat is ook nog niet helemaal in orde, maar ik word er steeds beter in.

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Volgens mij wil ze best ruilen met je ;).
      Maar euh, gij kunt dat allemaal zelf ook naaien x

      Verwijderen
  7. I bet you have the most fashionable kids in town! Love all the makes, especially the reversible hoodie and the Millie dress. Gotta get my hands on that pattern!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto !!!!!!! Die blik van zoon en die armpjes zo beschermend en lief rond zus, en dan haar krullend neuzeke, smelt smelt smelt !!!!! Keischone klerekes ook natuurlijk ! Van zodra de kinderen niet meer zo hard groeien, lukt dat veels en veels beter met dat extra regeltje, echt waar. Zolang ze nog groeispurten doormaken is er toch niets op tegen om u stofsgewijs wat te laten gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die twee kennende gok ik eerder op een wurggreep, maar hé, jouw uitleg is zo schoon <3

      Ik negeer trouwens staalhard wat je zegt over me stofsgewijs laten gaan. Mezelf kennende is dat in geen enkel opzicht verstandig #schaterlach. Meneer Khadetjes is het volgens mij volmondig met me eens ;). Ik werk met wat ik heb vrouw, ik (probeer) werk met wat ik heb - zie je 't, daar gebeurt het al #schaterlach

      Verwijderen
  9. Wat een heerlijke collectie! En ik snap helemaal waarom de hanenrok favoriet is. Hij valt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het werd me makkelijk gemaakt, alle stoffen passen sowiezo samen, het is 'gewoon' naaien. Het kwam hier een tijdje terug hard binnen dat het allemaal zo snel gaat en dat dit misschien wel de laatste kleine meisjes maaksels zijn voor mijn eigen meisje ;). Ik kan er evengoed dubbel van genieten.

      Ik beaam wat je zegt over de hanenrok. Het grappige is wel dat dochterlief nauwelijks rokken draagt, dus ik hoop ook dat die vaak uit de kast zal komen!

      Verwijderen
  10. Reacties
    1. Merci vrouw! Ik ben er blij mij - en zij volgens mij ook, win win hé

      Verwijderen
  11. Oh geweldig die uitleg van je!Hier in een serieuze naaidip zelfs geen enkele webshop geopend om de nieuwe stofjes te bekijken zwijg stil van bestellen... Al bijna een maand niet meer genaaid op een speldenkussen na. Maar ze hebben smaak die kids van jou!Toffe outfits en geweldige foto's.Doe zo verder zou ik zeggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met al bovenstaande naaisels zal het wel gek klinken als ik zeg dat ik ook een mini naadipje had - en toch was het zo, ik denk dat mijn naaimachine zeker twee weken aan de kant heeft gestaan, unicum in mijn huis ;). Ik blijf volhouden dat dat vanzelf wel terugkomt, als je er zin in hebt x

      Verwijderen
  12. Prachtig, de stoffen, maar zeker ook de naaisels! Ik kocht al een hele resem stofjes van deze collectie en nu twijfel ik alweer om toch ook maar die chai oker grill in mijn winkelmandje te stoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die hokjes stoffen vind ik zelf de minst mooie van de reeks, hadden ze er niet om gevraagd, ik had ze niet gekocht - ik zag zoonlief al rondlopen in die hanen, maar dat wou hij dan weer niet ;). Ik vind het alvast schoon stoffen, 'in' maar ook niet te kinderlijk, want daar beginnen ze stilaan te groot voor te worden.

      Verwijderen
  13. Wanneer, ik herhaal wannéér doe jij dat toch allemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 's Nachts quasi niet slapen heeft zijn voordelen vrouw #schaterlach.
      Het gaat hier ook om relatief eenvoudige naaisels hé, dat gaat zelfs naar mijn normen vlot vooruit ;)

      Verwijderen
  14. Mooie collectie! En wat een mooie foto's van jouw knuffelende kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      Die foto's zijn zo zeldzaam dat ik er echt kan van genieten - hoewel ze gewoon van tussen de reeks op IG komen, ze waren eigenlijk gewoon dwaas rond elkaar heen aan het dansen en toevallig zaten deze er ook tussen. Het is dat het zo moest zijn, want euh, knuffelen met elkaar, daar doen die twee niet aan mee.

      Verwijderen
  15. Waw seg, wat een collectie naaide jij bij elkaar! Echt pareltjes stuk voor stuk! Ik vind de effen kaptrui anders ook geweldig schoon, alhoewel niet syas. Zalige post.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat ons zeggen dat ze nu wel weg kunnen met wintergerief. Tijd voor luchtige zomerse flodderdingen #schaterlach #juistnogdiewinterjasufo
      Stiekem vind ik de effen kaptrui ook erg mooi, zoniet mooier dan de syas kant. Ik ben benieuwd welke kant hier uiteindelijk de favoriet zal worden!

      Verwijderen
  16. Amai amai zo productief! En een hoop schoon gerief! Zelf ook geen fan van twinning, maar wat doe je als ze hetzelfde willen..

    Ik hou me serieus in met SYAS en heb tot nu toe elke keer chance dat het winkeltje vlakbij (zonder webshop) iedere keer nog de stofjes heeft zodat ik op mijn gemakje kan kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het werd ook niet allemaal op een dag gemaakt, maar je ziet die stofjes zoveel passeren, dat ik ze gewoon allemaal ineens op jullie af gooi ;). De naaiwinkel hier heeft ze niet, die stofjes, ik moet er altijd wel wat voor rijden - of online bestellen. Maar hé, ik "heb" er nu ook geen meer, en dat maakt me eigenlijk wel content, dat ze -op één na- verwerkt zijn.

      Wat twinning betreft, dat was nu zo voor de foto, ik denk niet dat ze dat ooit op hetzelfde moment gaan dragen. Maar ook dan, ik ga er niet van wakker liggen ;).

      Verwijderen
  17. Mevrouw toch, jij gaat er echt wel voor!! Mooie plaatjes, mooie collectie!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb mijn lapje van de vorige collectie net verwerkt en ik heb deze keer weer braaf " met een plan" gekocht. Rocco voor de zoon wordt het, met jade-strepen trui en een zwarte broek. Ik zal die zondag order het toeziend oog van Sharon eens ineens gaan steken zie. Ik heb een stuk meer van dat groen gekocht omdat dochterlief er een bombeerde wil. Maar laat ons zeggen dat dan plan al ietsje vager is ;-)
    Ik ben zwaar onder de indruk van de massa-productie ten huize Khadetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar ik koop altijd, werkelijk àltijd met een plan stof - duh, hoeveel moet je anders kopen #schaterlach. Het probleem is dat ik altijd meer plannen dan tijd heb ;). Dat lijkt nu natuurlijk niet zo, met die berg maaksels, maar ik maakte die verpreid over een week of twee en om eerlijk te zijn, het zijn ook niet de meest ingewikkelde dingen hé ;). Maar de winter is nu uit mijn systeem, tijd voor licht en luchtigheid.

      Oh, en een Rocco, bij Sharon en Isabelle, dat kan alleen maar hélemaal goed komen, geniet ervan!

      Verwijderen
  19. Maar echt, wat een prachtig collectietje! Dat van die stoof had ik nog nooit gehoord! Ga ik onthouden! Schater! En ja, het meest eenvoudige printje als een klein ruitje is dus het allermoeilijkste om te drukken hé! Dat kan dus blijkbaar niet helemaal 100% recht! Sorry dat ik je neurotisch kantje heb moeten prikkelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat het ook geen officieel spreekwoord is of zo #schaterlach. Maar ik genoot ervan met jullie stof te werken, dus stiekem ben ik al benieuwd wat jullie nu uit jullie hoge hoed zullen toveren <3

      Verwijderen
  20. Behalve op de maaksels zelf, ben ik ook behoorlijk jaloers op uw productiviteit, amai! Ik vind het wel grappig dat je bij de Millie schrijft dat je een hekel hebt aan rimpelen (ik ook, zo hard!) en dan voor een rokje vrijwillig 4,5 meter rimpelt, respect!
    Ik heb mezelf ook al duizend keer beklaagd dat ik geen maple seeds of bulbs in huis heb gehaald, maar bij de laatste collectie heb ik daar weinig last van, eerlijk gezegd. En mijn perfectionistische ik noteert de bemerking over de grids. Meneer lielebeesje zou dan weer noteren - als hij dit las - dat ik nog andere stofjes in overvloed heb om zelf ook eens die Rocco, Issie ... (patronen in overvloed dus ook) te gebruiken, oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het verschil met het rokje en met de Millie/Issie is dat ik het rokje met mijn rimpelvoet kon doen; gewoon stof eronder, instellingen wat aanpassen en dat is het, de stof is gerimpeld. Bij tricot durf ik dat niet te doen omdat de stof nog moet kunnen rekken en dat niet meer lukt met mijn rimpelvoet. Daar moet ik het echt old fashion doen met twee/drie rimpeldraden en euh, dààr heb ik een hekel aan.

      Gho, en over stof en spijt hebben. Er komt altijd, echt altijd nieuw moois aan. Ja, ik had graag een stukje Maple seeds gehad, maar hé, ik ben blij met wat ik nu verwerkte en verder doe ik van 'loslaten' #schaterlach. Allé hup, schiet in actie, ik ben erg benieuwd naar al die ongebruikte patronen daar ;)

      Verwijderen
  21. Soms zijn die hypes terecht en kan je niet anders dan volgen... Mijn voet bij stuk houden heeft me ook al de nodige spijt bezorgd :)
    Die rimpelrok is prachtig. Chapeau voor jouw geduld met het rimpelen en dan nog mét voering!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de prints mooi, en helemaal passend bij de leeftijd van mijn kinderen - want ofwel is het effen ofwel eerder te kinderlijk, ze zitten zo in een mossel-nog-vis-leeftijd vind ik. En godzijdank heb ik géén uitgebreide voorraad rekbare stoffen, anders had ik ze niet gekocht.

      Rimpelen... hahaha, die rimpelrok, dat kan ik met mijn rimpelvoet. Het is dat ik een hekel aan dat woord heb, anders zou ik zeggen 'makkie'. Serieus, zo'n voet is hét gerief als je een meisje in huis hebt. Gewoon 'klik' en gas geven <3

      Verwijderen
  22. Amai, wat een sneltrein ben jij !! En allemaal even mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      --en verre van een sneltrein, het lijkt enorm omdat het allemaal in 1 bericht gooide ;). Maar daarnaast ook ja, ik naai veel. Bij tricot moet je niet zoveel uren naaien voor je een afgewerkt product hebt, dat zie je wel--

      Verwijderen
  23. De ruitjes SYAS heb ik ook verwerkt, voor de Millie dress (soft blue) en voor de Sewpony top/sweater (beige / ecru);
    Heel leuke stof om te verwerken vind ik.
    Je naaisels zijn prachtig, je kinderen mooi,
    je bent toch een motiverende inspiratiebron,
    dank je wel daarvoor en doe zo verder.
    ps : Ik zou ook wel jouw dochter of zoon willen zijn,
    ps : de rok zonder patroon vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sluit me volmondig bij je aan, de French terry verwerkt érg fijn - tenzij je een echte neuroot bent en valt over loslopende ruitjes #schaterlach.
      Dank je wel voor je lieve woorden, dat is altijd fijn om lezen ♥

      Verwijderen
  24. Jee, wat een werk, alles even mooi! Hoop dat het een teken is dat het goed met je gaat op het moment! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je!

      Momenteel gaat het weer even niet zo goed, maar deze maaksels zijn van een maand geleden, ze vonden alleen hun weg naar het scherm niet ;). Het komt en het gaat, dus ik hoop dat het binnenkort weer de andere richting uit gaat x

      Verwijderen
  25. WoW! Wat een collectie! Wat een productiviteit en wat een knappe stukken zijn dit al-le-maal geworden. #dieponderdeindruk. Ook toffe foto’s trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.