Zo getest #19: slapen in stijl

maandag 20 oktober 2014
257-01b
Stof: Fly to the Sky orange (Hamburger Liebe) - voering: joggingstof
Ze waarschuwde me op voorhand "Niet echt een projectje voor tussen de soep en de patatten.".
Hmm, mevrouw Khadetjes keek tegen een strakke deadline aan en besloot het laatste recept toch maar tussen de etenswaren te draaien.

257-02
Als het gaat over links en rechts is mevrouw Khadetjes niet van de allerslimsten... Ik wisselde
de patroondelen en vond het gewoon zonde om alles opnieuw te knippen. Spreken we af dat jullie
dat niet gezien hebben en dat de sluiting van deze slaapzak wèl juist zit? Met dank, zou ik zo zeggen ;)
Misschien toch niet zo'n goed idee?

257-03 257-04

Het ging niet zo van een leien dakje, dit slaapzakje. Maar eens het af was, had ik alle tijd en tornwerk er voor over. Ik sprak al over plezante vormen, wel, deze slaapzak bevat er meerdere van. Hij is niet in huis getest, maar het lijkt me gewoon een praktisch ding. Geen knopen die je door knoopsgaten moet peuteren of baby's die je in te nauwe openingen moet wurmen. Je opent alle drukknopen en de rits en je legt uw hoogstpersoonlijke wriemelaar in het slaapzakje.

257-05

De slaapzak is er in 4 maten (pasgeboren, 6mnd, 1 jaar en 2 jaar) en valt behoorlijk ruim. De stroken aan de rits zijn wel een extra werkje, maar ze zorgen ervoor dat de slaapzakbewoner véél plaats heeft - wat mij alleen maar aangenaam en comfortabel lijkt. De verschillende patroondelen zorgen ervoor dat je naar hartelust verschillende stofjes kunt combineren, al dan niet met paspel.

257-06

Meer testmoois vind je bij SoFilles, bij Madelinne en bij Missy N.

27 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Nog zo'n patroontje uit het boek waarbij ik al meteen aan mijn kleine vent denk, die slaapt in een slaapzak dus ik ga denk ik al op zoek naar een tof stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ... ik heb een bijpassende koffer in dat stof!
    Kussies Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Leuke stofjes! Deze ga ik zeker ook een keer maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Omgekeerde patronen heb ik niet gezien hoor, ik was te fel fan van het stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de perfecte stof vind ik! heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt! Och, rechts of links, daar let toch niemand op ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. en volgens mij is't dan gewoon een slaapzakje voor jongens - of was links over rechts voor meisjes? haha, whatever ;)

      Verwijderen
    2. Deze zou dan voor meisjes moeten zijn - komt dat even goed uit, 't is er juist eentje voor een jongedame ;). Maar voor slaapzakken en zo gaat die regel eigenlijk niet op. Zucht. Het is wat het is. Neh ;)

      Verwijderen
  8. Voor sommige is dit misschien beter dan omgekeerd!Denk maar aan links/rechtshandige of onhandige mama's ;-) Mooi gemaakt en even goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar allé jong , gij blééf wel in een moordend tempo testwerk doen hé ?!
    Of moet ik zeggen test-band-werk ;-)

    ´t Zijn één voor één prachtige stuks , ondanks gespiegelde sluitingen , rolstoelwandelingen of veel tornwerk ... één ding doe je zeker : je blijft hier verbazen :D
    Proficiat !
    ( en door al uw schone creaties heb ik mij niet kunnen inhouden tot wanneer we wensenlijstjes voor eindejaar kunnen doorgeven en ben ik hem gaan halen met nog een bon die voor december op moest : ´t was dat het zo moest zijn )
    Groetjes , Mie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Dit bevestigt dat ik sowieso de slaapzak wil maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow heel mooi zoals hierboven nog een bevestiging om hem zeker te maken !!!
    groetjes clol

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe links en rechts ? Is dat niet gewoon hetzelfde ?!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O.N.G.E.L.O.F.E.L.I.J.K., die mevrouw Khadetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als er iemand de naaimicrobe te pakken heeft, dan ben jij het wel! Jij hebt echt wel niet stilgezeten in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi... En wat een leuk stofje gebruikte je ervoor!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi seg wil ook wel zo'n slaapzakje maken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waw, alweer zo schoon!
    geweldig stofje ook....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.