Gezocht

dinsdag 21 oktober 2014
Jullie reacties op Zo Geknipt 2... héérlijk om lezen.
Had ik niet alles hapklaar aangeboden gekregen, ik had het er heel moeilijk mee gehad, met wat eerst te kiezen. Ondertussen heeft een onmiddellijke stijging van het geboortecijfer van jongens in mijn omgeving die keuze zéér simpel gemaakt ;)

a Rafflecopter giveaway
...Berbe Luyckx - Annita De Schutter - Inge Hermans - Ruth Melis - Evy Ceustermans...

Gelukkige dames, als ik jullie adressen in mijn bezit heb, overval ik de post! Voor wie niet zo gelukkig was... lang leve de tijd van verlanglijstjes #het-is-bijna-weer-die-tijd-van-'t-jaar of trakteer uzelf in de boekhandel. Je zult er geen spijt van hebben!

18 opmerkingen:

  1. Dan maar als Sinterklaaskadootje! En gefeliciteerd aan alle winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan alle winnaars.Ik heb de mijne op mijn verlanglijstje gezet.
    Ik ga zowiezo eerst een aantal projectjes(verstelwerk ) hier eerst afwerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat voor alle winnaars, ik heb hem ondertussen al op mijn verjaardags-wishlist gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaars.Ik wil het op de boekenbeurs kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jammer-de-bammer! Maar gefeliciteerd aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga de mijne overmorgen ook halen! dat kofferke dat erin staat...daarvoor doe ik het, misschien wat ambitieus maar hey ik ken zoveel hulplijnen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vee, dat lukt u! Zonder twijfel. En anders, leve de hulplijnen ;)

      Verwijderen
  7. Super leuk voor de winnaressen, en jij dank je wel voor de inspiratie en leuke tips rondom de patronen uit het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie! Gewonnen! Eén minpuntje: wat zet ik nu op mijn verlanglijstje voor het eindejaar? :-) En ik zal natuurlijk wel mijn belofte moeten nakomen om een slaapzak te maken voor de spruit die op komst is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol... dat is een puur luxeprobleem ;)
      Ik ben ervan overtuigd dat je vast wel nog iets anders zult bedenken!

      Verwijderen
  9. Zou het, zou het?
    Zu er meer dan 1 Ruth M zijn?

    Durf het amper te denken.... Heb nog nooit gewonnen. Heel voorzichtig en stilletjes denk ik Hoera?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou u graag de sunshine award geven, berichtje hierover hier http://hoemmelke.blogspot.be/2014/10/sun-shine-award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.