Zo getest #15: koker toestanden

zaterdag 18 oktober 2014
217-01

Om het even welk gerief je in een koker zou willen opbergen, het recept is in ZoGeknipt2 te vinden. Naast een aantal kant- en klare projecten (toilettas, pennenzak/brillenkoker, opberger, ...), krijg je alle kennis aangereikt om om het even wat van een koker te voorzien.

217-02 217-03

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van rondingen stikken, dus ik maakte me er makkelijk vanaf met een kant en klaar nummer; een brillenkoker. Ideaal om alle rondslingerende zonnebrillen te vangen - in de ijdele hoop dat ik ze volgend jaar in de lente terug zal vinden. De handleiding loodste me vlotjes voorbij mijn rondingenfobie, en en passant werd er zelfs nog een rits toegevoegd. Het lintje en het handvat liet ik - gezien het formaat - achterwege.

217-04

Meer testmoois is te zien bij Lolo.
Je kunt nog altijd een kansje wagen om zo'n exemplaar te bemachtigen.

5 opmerkingen:

  1. Dit komt ook op mijn verlanglijstje om te maken. Lijkt mij wree handig om losse spullen in op te bergen in mijn verzorgingskoffer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, en je hebt ze dan ook nog eens in alle geuren en kleuren :)

      Verwijderen
  2. Super handig, zo'n kokertje, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht deze nacht nog ... ideaal zo'n koker voor mijn tennisballen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.