Zo getest #10: de hoes

woensdag 15 oktober 2014
216-03 

Het lot schikte het ten Khadetjeshuize juist zo dat er op het moment van testen een nieuw beest in huis kwam dat nog niet van een jasje voorzien was. Een (mini) tablethoes zou het worden. Uiteraard stond ik er bij het smeden van die plannen niet bij stil dat kiezen voor mini ook mini prutsen betekende ;). 

216-04 

Ik hou van dingen met een fijne vorm... Een lijn, een beweging die net iets anders is dan je verwacht en deze hoes brengt dat mooi samen. Je tekent de hoes zo op maat dat je toestel er mooi vast in zit. Wat zeg ik trouwens over toestel? Niets belet je hetzelfde kunstje te herhalen voor je favoriete boeken, agenda, ...

216-02

Ik gebruikte een restje canvas, en vond het geheel wat saai - daar ben ik weer met mijn 'saai' -. Ik vrolijkte de stof op door erop los te stikken. Omdat een enkel stiksel niet zo goed afsteekt en ik nog nergens een turquoise cordonnet ontdekte, gebruikte ik gewoon stikgaren, maar dan dubbel. En meer moet dat niet zijn :).

216-01

Meer testmoois te zien bij No Butterfly en De Zuster Van.

22 opmerkingen:

  1. Dit is mooi! Er op los stikken? Hou van de figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te weten dat dat werkt, dubbel garen nemen! Ik heb daar ook al over zitten twijfelen :-) Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! En dat stiksel maakt het helemaal iets van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertof! Wat een accent...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind uw stiksel geweldig, en inderdaad, zonder was het wat "saai"

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ongelooflijk wat jij allemaal al hebt getest...kijk er naar uit naar dat boek.Tof gedaan zo met die stikseltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moh, jij bent de testqueen :-p
    Helemaal mijn kleurtjes, zeker met de 'gestikte' figuurtjes... Zeer mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ge maakte het weer helemaal op z'n khadetjes met uw stiksels, pittig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je blijft maar doortesten, telkens met een super resultaat :-)! Tegen het einde van het jaar heb je gewoon echt alles uit het boek gemaakt? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. -schaterlach- Het zal toch niet veel schelen :)
      Zoveel heb ik er niet meer te gaan...

      Verwijderen
  10. Sweetie, You blow my mind! Wanneer in hemelsnaam heb jij dàt allemaal gedaan?!?!!? Als die testnaaisels, jouw blog zelf viel nooit stil,... Zeg op, waar haal jij extra uren vandaan?? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achter de schermen hé ;). In juni/juli was het hier op de blog toch wat stiller dan anders hoor, maar blijkbaar niet stil genoeg om jullie op te vallen ;). En nogmaals, strakke planning was (en is) hier de sleutel tot naaien. Dat er een aantal écht snelle projecten tussen zitten, dat helpt uiteraard ook.

      Verwijderen
  11. Leuk hoesje. Wel patroontje heb je gebruikt?
    Hier liggen ook nog een tablet te wachten op een hoes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte het patroontje uit Zo Geknipt 2 (recept nummer 10).

      Verwijderen
  12. Schoontje!
    Welke stof heb je gebruikt voor de voering? Die bollen zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Merci :). Het stofje is van Lotta Jansdotter (<3); Bergen Emerald uit de Mormor collectie. Ik bestelde het overzee, ik heb het hier precies nergens zien verschijnen.

      Verwijderen
  13. Ja tis weer helemaal AF hé! Knap, mijn e-reader ligt hier vol verlangen te wachten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mag ik zeggen "die stiksels, zo typisch khadetjes?!" Mooi!!!
    Die staat ook op mijn to-do lijstje :-)
    Zus 3

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.