♦ tada ♦

maandag 23 september 2013
Ik geef graag nummertjes... zo spreek ik af en toe wel eens over mijn khadetjes als zijne 'nummer 1' en 'nummer 2'. Op heel wat vlakken waarschijnlijk niet zo verantwoord, naja. Ik stopte ermee toen mijn oudste zich eens voorstelde als "Ik ben nummerke 1". Gelukkig kon ik mezelf niet zien, 't zal nogal een zicht geweest zijn.
Toch mag ik het zo af en toe nog eens doen, nummertjes geven. Gisteren bijvoorbeeld, toen ik jullie lieve reacties aan het overlopen was. Sentimenteel als ik ben, werd ik er ofwel heel erg warm vanbinnen van ofwel zat ik onnozel te glimlachen. Merci daarvoor!

05 geeft weg c

Random deed twee keer zijn ding, ik telde en hertelde en tada:

05 geeft weg d

Lieselot en Eva, een dikke proficiat! Ik schiet achter mijn naaimachine en bezorg jullie allebei een setje als jullie mij je adres bezorgen (khadetjes [at] gmail dot com). Eva, je wou graag iets met knopen... maar welke stof vind je het leukst?

7 opmerkingen:

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.