Welkom kleine prinses

vrijdag 5 juli 2013
Zolang ze niet ten huize Khadetjes geboren worden zijn spiksplinternieuwe wereldbewonertjes welkom! De komst van dit prinsesje deed me snuffelen in de stoffenkast en in actie schieten - allé, zo een beeken vertraagde actie dan.

89 - Welkom 01
Stof: Mini bizzi roze (Hamburger Liebe) en Keep it sassy turkoois (Moda)
Ik hou niet van pasteltinten, al helemaal niet voor kleintjes. Ik tekende een vrolijk knuffelbeest en naaide het geheel samen. De 'beentjes' werden lange linten waaraan een tut kan vastgemaakt worden. Altijd handig, zo verlies je die dingen minder snel.

89 - Welkom 03

Omdat letters nog steeds mijn ding zijn, maakte ik ook een geboorteblokje. Miljaar, deze keer was het een zware bevalling, maar na véél laagjes leggen ben ik eindelijk tevreden. Je zult me moeten geloven, de kleuren van het blokje zijn geïnspireerd op het knuffelbeest - ik maakte blijkbaar iets dat volstrekt niet te fotograferen is, niet te doen - en in tegenstelling tot de vorige keer koos ik hier voor zilveren accentjes. Bij deze, welkom kleine prinses!

11 opmerkingen:

  1. Misschien met een beetje vertraging, maar de cadeautjes zullen beiden heel graag ontvangen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke knuffel! Altijd leuk die naamborden die jij maakt! (Er wordt soms onderschat hoeveel tijd er in iets kruipt).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht van een knuffel. Ik ben ook dol op felle kleurtjes (en niet alleen voor de kleintjes hahaha). Het geboorteblok is ook mooi en inderdaad sommige kleuren zijn een ramp om te fotograferen, knalpaars is ook een lastpak... dat wordt blauw, welliswaar knalblauw, maar geen paars :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ! zwaar onder de indruk van je kunsten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De knufeel vind ik leuk, maar het blokje vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi!! Zowel de knuffel als het blokje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, mooi! Ik wil wel eens in de leer komen voor zo'n geboorteblokje. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief Khadetje, het was het wachten meeeeeeeer dan waard :D we vinden het geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.