Zwierig zomerjurkje

zaterdag 16 februari 2013
Toen zij een mooi kleedje vanonder de naaimachine liet rollen en tegelijk een workshop aankondigde had ik nooit gedacht dat ik erbij ging zijn. Een paar mailtjes later was alles geregeld en trok ik met de naaimachine op verplaatsing. In fijn gezelschap gingen we aan de slag, zo geconcentreerd dat je bij momenten een speld kon horen vallen. Enkele uren, veel tips en enkele lachsaldo's later gingen we met een afgewerkt kleedje naar huis.

Het stofje van de plaatselijke stoffenwinkel is niet helemaal mijn ding, maar ik wou het graag eens uitproberen en zien waar ik het patroon zou moeten aanpassen aan mijn dikbuikig khadetje.

Zomerjurkje 03

Het was even wachten tot het logeerpartijtje erop zat, maar toen ze thuis kwam was ze zo content met haar nieuwe kleedje. Die blije snoetjes, daar doet een mens het toch voor hé.

Zomerjurkje 01

Murphy is hier beste-vriend-aan-huis als het gaat om foto's te nemen, betere dan deze kon ik niet nemen. Wie wil dan ook poseren als je zo'n zwierig kleedje aan hebt... draaien en spelen moet je daarmee doen!

Zomerjurkje 02

9 opmerkingen:

  1. ziet er qua maat goed uit voor een buikkindeke :) hier ook zo een exemplaarke zitten jong :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een 110 voor een tweejarige kan anders wel tellen ;), ga ze eens doen vasten! Het zit verbazend goed, alleen een beetje wijd bovenaan, maar dat komt door het buiksken he. Maar ze zijn zo schattig, die buikkindekes.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ze is dol op kleedjes. Alle lof naar jou voor het patroon en de goeie tips!

      Verwijderen
  3. Mooi hoor! En hier ook zo eentje dat haar babybuikje niet kwijtraakt hoor, maar zoals je zegt, schattig is dat wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze staat er inderdaad heel mooi mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kleedje... kraagje en mouwen erg speciaal!
    Zo gaan er nog meer volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar gaat ze nog veel plezier aan beleven!

    Groetjes
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.