...hangt de vlaggetjes uit

donderdag 14 februari 2013
Een mens moet iets doen om zijn dagen te vullen. Op gewone dagen zou ik daarmee niet echt een probleem hebben, maar het niet-mobiel zijn speelt me parten. Wat is beter om vroegtijdige gekte te voorkomen dan schoon stofjes uitzoeken, bestellen en wat vlaggetjes knippen voor een goed doel?
33 - Vlaggetjes 02
Stof: Hourglas (Free Spirit) - Groovy Guitars (Michael Miller) - Squirrels and Nuts (Free Spirit) van bij Bambiblauw
Ik koos drie leuke stofjes, met nog een restje erbij en combineerde er olijk op los. Ik gaf ieder vlaggetje een andere voor- en achterkant, stikte een slordige zes meter biais en ziet dat af. Happy hippo, deze komt jullie richting uit, maar ik kan het bandwerk al ruiken. Wie kan weerstaan aan een vrolijke tuin vol wapperende vlaggetjes? Of aan een beteuterd kindersnoetje dat 'ook mooie vlaggetjes wil'?

33 - Vlaggetjes 01

4 opmerkingen:

  1. Hij is binnen!! Super mooi! Bedankt! En een jongensslinger...Die kwamen we nog te kort, we komen om in de roze! Super mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! De stofjes doen 't hem, ik maak hem ons Khadetje ook nog eens.

      Verwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.