Van 'A give' tot aWay

vrijdag 1 februari 2013
Een mens kan zo van die verslavingen hebben... een kast helemaal vullen met stofjes zal jullie wel niet vreemd zijn. Ik heb een lichte verslaving aan kleur, in alle vormen: papier, verf, potloden, stofjes, ... als het maar kleur heeft!

kleur 01

Deze post gaat over kleurpotloden en letters... het slot van een waar engelenwerkje - wat geduld betreft dan. Een vijftal jaar geleden volgde ik een workshop letters en kleurpotlood. Ik nam me toen voor om ooit eens het hele alfabet te maken. Een dikke twee maand geleden ben ik er met volle moed aan begonnen: eerst mijn letters maken, de contouren zetten, ze geduldig inkleuren en dan een streepje bladgoud voorzien.

kleur 02

'Mama mag ik hier eens in knippen' en een paar mooie kribbeltjes later - Khadetje 2 heeft zich laten gaan bij de m - ben ik opgelucht dat er slechts 26 letters in het alfabet zitten en dat de z bereikt is. Maar voor jullie wil ik het wel nog eens opnieuw doen. Volger worden is fijn, maar moet niet.


Laat hieronder jouw favoriete kleurcombinatie achter (2 kleuren graag) en ik schrijf/kleur voor jou een woord. Op 10 februari laat ik mijn khadetjes met hun onschuldige handjes een gelukkige uitkiezen.

8 opmerkingen:

  1. hoi hoi, wat een toeval. Ik kom hier net via een andere blog vorbijsuizen, zie deze zeer inspirerende tekening en blijkt het ook nog een actie te zijn !!! Ik waag graag een kansje en ga nu eerst even lekker verder lezen op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net je blog gevonden....tof. ik hou enorm van petrol blauw en dat in combinatie met oker...'tja misschien cliché deze winter? Kijk alvast uit naar je volgende creaties.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom :) Ik hou ook van de blauw-oker combinatie. Misschien een cliché, maar ik ben het nog lang niet beu gezien. Je hebt trouwens ook een fijne blog, ik ben even voorbij gevlogen.

      Verwijderen
  3. Geel/paars !!!
    (en je alfabetje is suuuuuuuuuuuuuuper mooi!)
    Bij wie volgde je die workshop? Zou ik ook nog eens willen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik volgde het ooit bij Bernadette, maar ik denk niet dat ze deze lessen nog geeft.

      Verwijderen
  4. dju, te laat! ik vind blauw - oranje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben in een goede bui vandaag... dus iedereen valt in de prijzen. Welke letter Jan ik voor je uitschrijven?

      Verwijderen
  5. Heel mooi... zie nu pas je bericht mooi gedaan... proficiat aan de winnaars... laat ik eens geen bericht achter... volgende keer vlugger reageren:)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.