Geeft weg: Lua

vrijdag 31 oktober 2014
In het voorjaar rolden hier enkele slaapzakjes vanonder de naaimachine. Een snel klaar project met mooie details, ideaal voor geboortecadeautjes of om uw eigen wriemelaars in te verpakken.

262
Patroon: Lua slaapzak van Straight Grain patronen

Om de lancering van de Nederlandse vertaling van het patroon te vieren, mag ik van An van Straight Grain mee in de rij schuiven om een exemplaar weg te geven. Maak je graag kans, doe dan voor 6 november hieronder je ding. An geeft er -samen met plezante waardebonnen van Den Depot- op haar blog ook enkele weg.

a Rafflecopter giveaway


65 opmerkingen:

  1. Met 4 kindjes in huis waarvan nog 2 "slaapzakgerechtigd" (jongste van 5w heeft nog een hele slaapzakcarrière voor de boeg) zou het super zijn om dit patroon uit te testen. Trouwens, proficiat met uw creaties. Stuk voor stuk pareltjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes die je daar gebruikt hebt! Nu geef ik wel al eerlijk toe: de nederlandse vertaling kwam net uit op een goed moment - tijd voor een kraambezoekje - dus ik heb het al aangekocht. En al 2 versies gemaakt ondertussen, waarvan 1 geblogd (http://mesewlovely.blogspot.be/search/label/slaapzak) en 1 nog te bloggen. Maar als ik het win, ken ik nog wel naailustige vriendinnen - die niet zo vertrouwd zijn met blogs - aan wie ik het kan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mijn "buikbewoner" wil ik dit patroontje graag eens testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik ontdektje je blog met de Zo Geknipt toer en nu ben ik alles aan het teruglezen. Leuke schrijfsels allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het patroontje al uitgetest,dus meer kans voor de andere deelnemers,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wat zou ik dit patroontje graag winnen, dan kan de guppie altijd in stijl naar bed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waag graag mijn kansje.Lijkt mij ideaal als kraamkadotje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je versie ziet er super leuk uit! Het begint al te kriebelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou graag een slaapzak maken voor mijn zoontje, dus ik doe zeker mee om een kans te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aangezien ik binnenkort mijn eigen kleine meid erin kan 'verpakken', doe ik graag mee! Op vier maanden tijd krijg ik wel een newborn exemplaar genaaid denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op die tijd kunt ge nog al uw vriendinnen van een slaapzakje voorzien ;)

      Verwijderen
  11. jij hebt de leukste rafflecopter entry voorwaarde ever! Met de babyboom in de vrienden en kennissenkring komt zo'n patroontje wel van pas, want slaapzakjes zijn het meestgevraagde item om zelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook graag mee voor de kleine man in mijn buik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe ook heel graag mee! Heel leuk patroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook graag mee! Ik zou de slaapzak graag willen naaien voor mijn zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zou het leuk zijn zo'n mooie slaapzak voor de poppen van mijn dochters te maken! En wie weet voor welke babies...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Voor die van mij, voor die van al die vrienden...al dat werk....Joepie! Toch zo blij dat k kan naaien! 😛

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 'Die van mij' zijn al wat groot voor nog een slaapzak, laar let vier kersverse baby's in familie- en vriendenkring zijn er zeker een paar gretige ontvangers beschikbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee! Uitbreiding van het kraamcadeau-assortiment :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voor toekomstige handgemaakte babybezoekjes doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook graag hier mee... Zo kan ik eens een ander babybezoekcadeautje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik doe mee voor mijn eigen kinneke in te steken

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik waag ook graag mijn kans; zo'n slaapzakje zou het kerstpakje van mijn pasgeboren metekindje helemaal compleet maken! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor zo'n mooi patroontje doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zou graag met dit patroon de slaapzak maken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tof! Met dit mooie patroontje zou ik een kadootje kunnen maken voor mijn zwangere zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop dat de jongste zus toch ooit aan de kindjes gaat, dus nu alvast een slaapzakpatroontje kan vast geen kwaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooo die zou ik graag uittesten! Groetjes caro

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Binnenkort weer kraambezoekje op het programma. Hoe leuk zou zo'n zelfgemaakt slaapzakje dan niet zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk! Ik doe graag mee voor mijn eigen kinderen én voor toekomstige kinderen van familie en vienden. Profiteert iedereen van het patroon! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo
    Ik waag mijn kans met 2 baby's in de familie op komst zouden dit zeer leuke verassingen zijn groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik waag ook graag mijn kansje :) Een paar voor ons meisje en dan mss later ook een paar om cadeau te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Enorm leuke slaapzak dus dat patroontje wil ik wel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel graag voor onze jongste en aankomend neefje/nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Superleuk voor mijn friemelende Jacob!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mijn kinderen zijn niet meet in slaapzaktijd, maar ik heb een allerliefst klein neefje dat er wel nog heel goed in zou slapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee, voor deze fijne slaapzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ondanks mijn raflecopter allergie, toch meegedaan met al die toekomstige geboortecadeaus indachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Awel dees zou nu es welkom zijn sie, want ik heb der gelijk eentje vandoen voor mijn kleinste hooligan.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee, ik vind het zo'n leuk patroon! Hopelijk maak ik kans :).

    BeantwoordenVerwijderen
  40. leuk om al die Lua's weer overal te zien opduiken. ik doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk patroontje! Ik wil m'n kans wel wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. super modelletje! ik doe graag mee voor de 'little us' in m'n buik (morgen weten we eindelijk het geslacht, kan ik dan stofjes kopen whoehoe!!!) en men 3-jarige kennende wordt ze jaloers op een kleintje die slaapt in een slaapzakje, dus zal ik een groot exemplaar kunnen naaien ook :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat zou het leuk zijn om onze spruit-op-komst binnenkort in een zelfgemaakte slaapzak te slapen te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Welk ding moet je doen? :) Ik doe graag mee voor de kleinste uk die gisteren voor het eerst de slaapzak invloog! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onder de foto staat een kader, daar moet je klikken (en dan je mailadres invullen) of inloggen met fb, als je dat hebt). Veel succes!

      Verwijderen
  45. yes please :) Met de winter voor de deur kan onze meid wel een nieuwe slaapzak gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. JOEPIE !!!!! ik heb net een superleuke mail ontvangen met het Lua slaapzak patroon. Het zal niet lang duren eer er een nieuw slaapzakje voor onze jongste spruit vanonder mijn naaimachine zal rollen. :-) DANK JE WEL !!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.