Uit alle reacties...

vrijdag 14 juni 2013
De onschuldige handjes waren lastig en niet tot medewerking te overreden. Voor het gemak zette ik ze eventjes aan de kant, en deed een randommeke.
geeft weg 03a
Uit alle lieve wensen - 't was een heel schoon familiefeest, veel zon maar belangrijker nog, vol van schaterende lachbuien, een wirwar aan kindjes en veel deugddoende ontmoetingen - en nieuwe gezichten telde ik netjes het rijtje af.
 
Els, 't is hier blijkbaar een goei blog voor jou... onderstaand tasje komt jouw richting uit - mail je me nog eens je gegevens door?

geeft weg 03c
Stof: Orange Chocolate Squares (Camelot Fabrics) van bij Koekepeertje - Patroon: Curvy Clutch (Michelle Patterns)

10 opmerkingen:

  1. Nu schaam ik mij toch wel een beetje ... Maar ik ben echt wel superblij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol... dat hoeft toch helemaal niet, je hebt gewoon geluk gehad! En 't is je van harte gegund, dus hou de brievenbus maar in de gaten ;)

      Verwijderen
  2. Waw! Proficiat, stiekem ben ik toch wat jaloers :-))!!!
    Keischoon!
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu ik mijn voorkeursstofje afgewerkt zie: ja, toch wel een beetje jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het is een hele mooie versie geworden,veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaauw! Congrats voor Lielebeesje!
    Jammer voor mezelf! LOL :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat aan de winnares, ben STIKjaloers, maar het is je van harte gegund!
    (PS: ik ben ook blogger vanaf vandaag! madebyelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Khadetje,
    Ik lees altijd graag jouw blogberichten. Je maakt mooie creaties. Daarom geef ik jou een award. Zie http://wien-artfabrics.blogspot.nl/2013/06/award-gekregen.html. Voel je vooral niet verplicht. Zie het als een complimentje. Maar als je het leuk vindt kun je mijn 11 vragen beantwoorden en de award ook weer doorgeven. Lieve groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. volgende keer is het mijn beurt, ik voel 't...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest! Ik ben benieuwd te horen wat je van de maaksels denkt.

Zoeken in deze blog

Mogelijk gemaakt door Blogger.